31 lip 2013

Informacja ;___;

Witam wszystkich serdecznie. To nie jest kolejna notka i w sumie możecie ją długo nie zobaczyć. Wybaczcie, ale zawieszam bloga. Nie opuszczam, nie usuwam, tylko po prostu na czas wakacji nie zobaczycie już tutaj rozdziału. Dlaczego? Jak zauważyliście dodaję ostatnio coraz gorsze, nudniejsze i coraz rzadziej. Zrobię sobie przerwę przez miesiąc, ale od września biorę się za to opowiadanie i to solidnie ;) Przepraszam też, że nie komentowałam waszych blogów. Po prostu rzadko już wchodzę na blogspota, postaram się czytać wasze opowiadania, ale nic nie obiecuję :) Dziękuję za uwagę, może nawet ktoś to przeczyta heh. Miłych wakacji. 

13 komentarzy:

  1. .-. miłych wakacji, szkoda ale rozumiem Cb przerwa dobrze ci zrobi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh. Szkoda.
    No cóż miejmy nadzieję, że wena ci wróci. Bd czekać.
    Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro, ale sama wiem, co to znaczy brak weny i tym podobne. To minei, Enma, a ty wróć szybko^^
    Fakt, ne czytalam ostatnimi czasy tojego bloga, ale widzialam, wpadałam. Po prostu będę musiała od pewnoego momentu czytać raz jeszcze.

    Wypocznij i czekamy na ciebie, oczywiście ;)

    Utau Yami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ale z jednej strony dobrze robisz. Skoro sama czujesz, że masz coraz gorsze notki i ciężko ci idzie pisanie to lepiej żebyś nie pisała nic na siłę bo będziesz tylko niezadowolona z efektów. Mam tylko nadzieję, że po wakacjach wrócisz ze zdwojoną siłą i nas wszystkich pozytywnie zaskoczysz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :<
    :<
    :<
    :<
    ...

    ...

    A opuść bloga to ci wyjebię te cygańskie zęby.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie szkoda :c Nie szło ci źle, a nawet bardzo dobrze (jak dla mnie :)) Sporo się działo, a chyba właśnie o to chodzi :D
    Życzę ci miłych wakacji, nowych pomysłów i dobrego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Załamałam się. Rozumiem, wakacje wakacjami, jednak później nie będzie czasu przez szkołę, jednak kiedyś też miałam bloga i wiem jak to wygląda. Notki wychodziły dobrze, było dużo opisu sytuacji i było dużo akcji, podobały mi się coraz bardziej. Miłego wypoczynku życzę i weny na wrzesień.
    Tobi

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu...
    Ty mnie chyba nie lubisz, i to bardzo. :<
    Miałam takie, straszne, przeczucie, iż nas zostawisz :'(
    Nie no, weny życzę.
    ;********

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można przerwać w takim momencie?? ;___________; Twoje fanfiki są świetne, a ostatnie notki były lepsze od poprzednich :> Życzę weny, wracaj do nas jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idź się lecz dziewczynko.
    Wcale nie piszesz źle, chujowo i nudno, i źle (wbrew temu co twierdzi Kirei, ale to przecież Wasza zajebiście zajebista miłość, nie?), dlatego mam nadzieję, że dotrzymasz słowa i wrócisz...
    Ja póki co zakończyłam wakacyjne wojaże, więc zabrałam się za swoje blogi i za nadrabianie notek na innych blogach. M. in. wpadam do Ciebie, a tu smut, smut zawieszka... :(
    No weź...

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę ci dużo weny i żebyś we wrześniu wróciła do nas ze zdwojoną siłą, a co najważniejsze, żebyć nie zapomniała o tym blogu! :3

    A tak przy okazji
    Zapraszam serdecznie na nowy rozdział:
    sasuke-i-erin.blog.pl
    Mam nadzieję, że sie spodoba. :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli interesujesz się Japonią, językiem Japońskim to blog właśnie dla Ciebie ! Wraz z bohaterami z Naruto, naucz się tego egzotycznego języka. Dzięki innowacyjnemu programu nauki i pomysłom internautów nauka pójdzie jak z płatka ! ^^ Wejdź i się przekonaj.

    Serdecznie zapraszam:
    http://japonski-rzadzi.blogspot.com/

    Do zobaczenia XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że tutaj spamuję, lecz nie widzę nigdzie zakładki SPAM

      Usuń