25 mar 2013

20. " Tobi jako niańka "

Dziewczyna miała ubraną tylko białą,skąpą, lateksową spódniczkę, która świetnie podkreślała jej długie nogi i  tyłek. Nie miała górnej części ubioru na sobie. Jej piersi zakrywały jedynie długie blond włosy. Na głowie znajdowała się pielęgniarska, biała czapeczka, a w ręku trzymała dużą strzykawkę.
- Hej miśku, pobawimy się w doktora? - usłyszał głos dziewczyny. Rozszerzył źrenicę i poczuł jak czerwona ciecz spływa z jego nosa.
- Yuu-ki.... - wtedy poczuł niesamowity wrzątek na swoim kroczu. 

- KURWA! - krzyknął i podniósł się gwałtownie z pozycji leżącej na siedzącą. Chwycił za poparzone miejsce i syknął z bólu. Podniósł wzrok ku górze i zobaczył swoją dziewczynę w zwykłym stroju, trzymającą kubek kawy w ręku. 
- Posrało cię?! ;_; - jęknął. 
- No wybacz, ale zacząłeś przez sen mówi moje imię, głupkowato się uśmiechałeś i nagle ci krew z nosa zaczęła lecieć, więc uznałam, że za duże masz fantazje -,-
-  Aha...to był tylko sen, un ? ;_______; - wyszeptał zawiedziony. 
- Ale nie musiałaś od razu wylać na mnie wrzątku, un! 
- Taki odruch - uśmiechnęła się zadziornie. 
- Mogę iść dalej spać,un? 
- Nie. Lider kazał mi powiedzieć, że przez jakiś czas nie będziesz chodził na misje z tą nogą. - usiadła koło niego na łóżku i podała mu kubek z kawą. 
- Będziesz musiał odpoczywać, aż do końca się nie zrośnie czy coś... 
- No tak... - spojrzał wtedy na swoją zagipsowaną kończynę i wziął łyk kawy. Do pokoju wpadła Zakuro.
- Deidara!! Wstałeś, jak się czujesz? ;33 - zarumieniła się. Blondynka zmierzyła ją wrogim wzrokiem.
- Dobrze, un. Dzięki za troskę - wymamrotał.
- To się cieszę. Złamanie nie jest przyjemnie, mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz, a właśnie chodźcie do salonu zobaczycie jak Tobi pięknie opiekuje się naszą pandą ^^ Można się nieźle uśmiać, ajć - zarumieniła się i wyszła, a Deidara zakrztusił się.
- Już się boje to zobaczyć ;___; - jęknął chłopak.
- Tobi jako "niańka" do pand.............................................

~ . ~ . ~

Jednak Yuuki i Deidara pofatygowali swoje dupska i poszli zaciekawieni do salonu. Chłopak musiał chodzić o kuli przez złamaną nogę. Oczywiście dziewczyna pomagała mu jak tylko mogła. Rozmawiali i zgadywali co mogą zobaczyć w salonie. Trochę się bali, ale też byli zaciekawieni jak radzi sobie nasz kochany Tobiasz.

 Stanęli w progu. Rozejrzeli się, a ich oczy zaczęły krwawić. Dlaczego? Zobaczyli Tobiego w samych, obcisłych slipkach, a jego ubrania nosiła panda. Dyniogłowy wypinał tyłek. W tym momencie ninja stojący w drzwiach zakryli swoje oczy, aby nie podziwiać tych widoków ;__;  Tobiasz karmił zwierzątko eukaliptusem, ale z jakiś niewyjaśnionych okoliczności nie chciała jeść tego przysmaku. (Ciekawie dlaczego...dziwna ta panda.)
- Pando jedz...jedz....jedz i urośnij i bądź silna no! Tobi to dobry opiekun!
- Tobi dlaczego jesteś w samych gaciach? - jęknęła przerażona Yuuki, która nie miała zamiaru otwierać oczu.
- No bo uznałem, że naszej pandzie będzie zimno - powiedział dumny z siebie.
- Teraz tylko się zastanawiam, dlaczego nie chce jeść ;cc - Yuuki pomogła blondynowi usiąść na kanapie (oczywiście oboje mieli zamknięte oczy, więc trochę im to zajęło)
- A może nie chce jeść bo jest śpiąca? W końcu bawiłeś się z nią całą noc (proszę, bez skojarzeń ;_;) - powiedziała uśmiechnięta Zakuro. Deidara położył swoją głowę na kolanach Yuuki i wygodnie się rozłożył.
- Aaa jesteś genialna! Oczywiście, że jest zmęczona... - wziął pandę na ręce i jebną ją na brzuch blondyna.
- Tobi idioto, weź to coś ze mnie!!! - krzyknął i niechcący otworzył oczy. Na widok gołego Tobiego zakrył twarz dłońmi i się załamał.
- No gdzieś musi spać moja panda...
- To wieź ją na fotel, a nie tu....widzisz, że Deidara ma kontuzję nogi, nie? -,- - warknęła Yuuki. Tobi uznał, że lepiej z nią nie zaczynać, więc zrobił tak jak powiedziała.
- No pando śpij! - usiadł przed nią po turecku.
- CZEMU NIE CHCESZ SPAĆ? - jęknął zmartwiony.
- Zaśpiewaj mu kołysankę, albo poczytaj bajkę! - klasnęła w dłonie Momochi.
- Aaa! No tak! Uwaga śpiewam! - zakrztusił się i wziął głęboki wdech.
- Czas spać, umyj się i się kładź, ułóż się tak jak chcesz i śpij spokojnie, spokojniee! Flaki leeeeżą gdzieś na talerzu zdycha jeż, piesek śmieje się! Leci kulka zła, niszczy co na droodze maa, przebiłaa mózg! Jakiś głupi kooń, rani się kopyteem w skroń, królik śmieeje się! Zaraz dostanie w łeb...patrzy się a tu jeb! Czas spać, umyj się i się kładź, ułóż się tak jak chcesz i śpij spokojnie, spokojniee! (heh taka tam dobranocka <3)  - gdy reszta usłyszała piękną kołysankę w wykonaniu Tobiego uciekła z piskiem ;__; Została tylko Zakura, która cały czas chichoczała.
- Ej Tobi! Mam pomysł, idziemy gdzieś i zobaczymy jakie zdolności posiada nasze nowe zwierzątko! - uśmiechnęła się. Tobi zmarszczył brwi (których nie widać, ale to nic).
- Ciiiiiiii!! Zamknij się, nie widzisz, że panda śpi? -,- Po za tym to nie NASZA panda tylko MOJA.  - Żółtooką zatkało. Pierwszy raz Tobi wyjechał z mordą do niej. Już się nic nie odezwała. Widać, że panda dla Tobiasza jest bardzo ważna i nie można przerywać jej snu.

~ . ~ . ~

Para siedziała w pokoju blondyna. Yuuki zaciągała się papierosem, a Deidara relaksował się na łóżku. Siedzieli w milczeniu i każdy z nich myślał o czymś innym. Chłopak zaczął rozmowę.
- Właśnie...nie powiedziałaś mi jak poszła twoja misja z Zakuro, un. - Uchiha zerknęła na niego.
- Banalna robota. Byłam w szoku, że nic się nie pokomplikowało, za łatwo to wszystko poszło. Mam nadzieję, że Pein następnym razem wymyśli coś dla mnie lepszego - włożyła papierosa do buzi i odgarnęła włosy z twarzy.
- A powiedz mi, co was naszło, żeby przynosić pandę Tobiemu, un? ;__;
- Ta suka to wymyśliła...
- Weź jej tak nie nazywaj - przerwał jej zdanie, a Yuuki spojrzała na niego z wrogim wyrazem twarzy. No tak. Niestety przez to, że Momochi dzieli z nim pokój to Deidara ją po prostu polubił. Teraz sobie wyobraźcie jaka Yuuki jest wkurwiona :)
- Kochana Zakuro wzięła to coś dla niego - przy słowach "kochana Zakuro" było słychać wyraźny sarkazm. Dei westchnął i chciał zmienić jakoś temat, bo widział jaki dziewczyna ma zły humor. Miał już coś powiedzieć, ale usłyszeli pukanie do drzwi.
- Wejdź, un - oboje odwrócili się w stronę wejścia. W progu pokazał się Itachi.
- Yuuki, możemy zamienić słówko? - zapytał, a dziewczyna przytaknęła. Uchiha miał inny wyraz niż zazwyczaj. Jakby się czymś przejmował...Jednak blondyn nie chciał się wtrącać w ich sprawy. Leżał tak sobie przez dłuższą chwilę myśląc o swoim dzisiejszym śnie. Mając głowę w chmurach zaczął nagle słyszeć wrzaski.
- Oj zamknij się, to nic takiego! - wtedy trzaskając drzwiami, weszła z powrotem niebieskooka.
- Co jest, un? - zdziwił się blondyn. Uchiha westchnęła głęboko i usiadła obok niego na łóżku.
- Nieważne...zwykła kłótnia - mruknęła, a jej twarz posmutniała.
- Ej, nie smuć się. Nie wiem o co poszło, ale nie warto się przejmować tym - wyszeptał jej do ucha. Deidara jako kochany, troskliwy chłopak przytulił ją i pocałował w policzek. Jednak w głębi duszy rozkurwiało go, ponieważ chciał wiedzieć o co chodzi. Nauczył się przy Yuuki, że czasem nie warto jej mówić wszystkiego co się ma na myśli, więc nie będzie się wtrącał w rodzinne sprawy Uchihów.

~ . ~ . ~ 

Wracamy do Tobiego. W tej chwili wpadł na genialny pomysł jak zachęcić swoja pandę do zjedzenia eukaliptusa. Jego przepis wyglądał następująco:  Na początku wziął miskę i zalał nutellą. Potem włożył eukaliptus do miksera. Gdy mikser zrobił z tego zieloną papkę, włożył do miski. Zamieszał i wyszło mu brązowozielone gówno. W podskokach przybył do swojej pandy. Kucnął  i zaczął ją karmić.
- Leci samolocik, leciii!! Otwórz pyszczek! Tobi to dobry chłopiec, no otwórz, otwórz - mówił piskliwym głosem, a zwierze patrzyło się na niego jak na idiotę. Tobi wstał i wyjebał na podłogę pokarm dla pandy. Wziął flamaster, narysował sobie na masce smutną minkę i poszedł płakać w kąt.
- Tobi jest beznadziejny! ;ccccccccccc Panda go nie lubi i nie chce jeść i nie chce spać i łeeeeee, Tobi to bardzo zły chłopiec :( - zaczął rozpaczać. Po kilku minutach szlochania poczuł jak coś miękkiego go obejmuje. Podniósł głowę i kto to był? Nie kto inny tylko panda, która tym uroczym gestem pocieszała swojego dyniogłowego kolegę.
- WIEDZIAŁEM, ŻE MNIE KOCHASZ PANDO ! <3 - wyściskał z całych sił swojego pupilka.


~ . ~ . ~ . ~ . ~

Ile mnie kosztowało napisanie tego czegoś ;__;
Najgorsza notka jaka mi wyszła, lol. 
Weny brak. Nawet na fejsie mi inne szuje (pozdrawiam moje kochane koleżanki z fb <3) nie umieją pomóc -,- (Jednak nie będzie w tej notce kąpieli w szambie xD) 
No i też Itaś się pokłócił z Yuuki. Jak myślicie o co poszło? :)
Dobra. Notka jest chujowa, więc możecie hejtować bo mi się po prostu jej nie chciało pisać, lol. Jej długość mnie przeraża ;_; Krótko, bardzo krótko...niedobrze....
Postaram się kolejną lepiej napisać. 

I jeszcze jedno. Dostałam jakieś 985605676545868 nominacji do...czegoś tam. Dobra, może przesadziłam trochę, dostałam jakieś 7 nominacji, ale mam was w dupie i ja nikogo nie będę nominować XD nie bawię się w to. Jednak te siedem informacji o mnie mogę napisać, może kogoś to zainteresuje, lol. 
1. Nienawidzę Kirei i murzynów.
2. Kocham śmiać się z rudych ludzi, a Kirei nienawidzę.
3. Nienawidzę ogólnie ludzi, ale Kirei to szczególnie. 
4. Słucham głównie: death metal, heavy metal, thrash  metal, metalcore, hardcore, metal, rock, punk rock, hard rock i blues + nienawidzę Kirei.
5. Mówią, że jestem cyganem, ale to nie prawda, ej ;__; (Kirei zawsze lubiła opowiadać niestworzone rzeczy i jest to kolejny powód, żeby jej nienawidzić.) 
6. Lubię chłopaków w długich włosach *.* A Kirei jest suką i jej nienawidzę.
7. Kocham pandy <3 Nie pytajcie dlaczego ;_; No i Kirei śmierdzi. 
Tyle.
Żegnam.
PS: Przesyłam buziaki dla Kirei ;*

59 komentarzy:

  1. krótko bardzo krótko ;c
    ale jednak Tobi jest genialnym opiekunem xd hahahaha notka niby chujowa? kobieto śmiałam się że ja pierdziele XD
    Super :)
    O co się pokłócili? Nie mam pojęcia ;oooo wyjaśnij mi to!
    no i sen Deia XD

    czekam nn!

    OdpowiedzUsuń
  2. BOŻE ŚWIĘTY, CO JA WŁAŚNIE CZYTAM!!!!
    Kogo ja zabiłam w poprzednim wcieleniu, że muszę coś takiego komentować...
    Tobi fajny, panda fajna i wgl, ale ty już nie.
    Ja bym ci nerkę oddała, a ty mi takie rzeczy robisz :<
    To mnie rani.
    Jako że widzę w twoich oczach niemałe przejęcie, dlatego kończę ten chujowy komentarz na tym chujowym blogu.
    PS: Jesteś cyganem, kujonem, daltonistką, dyslektyczką, nie umiesz pisać, czytać, nie masz przyjaciół, nawet murzyn się od ciebie odwraca. Chociaż nie, on ci dupę liże, bo chce poznać Rudego. Ale i tak jesteś chujowa. Wiem, że się przejmiesz, ale mam to w dupie ^^
    Nie pozdrawiam, idź się uczyć, bo KTOŚ ma jutro dwie matmy <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij dupe, bo śmierdzisz -,-

      Usuń
    2. a tak w ogóle:
      Jest Polakiem, a nie cyganem.
      Kujon - nie znam jej. Ale może po prostu się dobrze uczy ;3
      Daltonistka - z ciebie jest.
      Nie umie pisać? - weź wyjdź, gdyby nie umiała, to po co zakładała by bloga? Sama nie umiesz, dlatego ją tak jedziesz. Och, ta zazdrość *.*
      Czytać? - przeczytaj wcześniejszą wypowiedź.
      Nie ma? - no chyba ty.
      Murzyn się od niej odwraca? - ktoś tu jest rasisktą.
      Sama jesteś ruda.
      Chujowa - to chyba ty. Zachowujesz się jak dziecko ;3

      PS: Śmierdzisz.

      Pozdrawiam cię gorąco, Kirei ;3

      Tenone.

      Usuń
    3. a i jeszcze jedno: nie musisz komentować. Ale nie przestawaj, bo można się nieźle pośmiać^^ Nawet nei umiesz hejtować, lol *u*

      Usuń
    4. Ekhm.
      Tenone Uzumaki. W moim życiu kilka razy zemdlałam, wiele razy robiło mi się słabo. Np. z powodu stresu, duszności lub innych przyczyn. Ale w życiu bym nie pomyślała, że można prawie zemdleć ze śmiechu. Tak, musiałam się iść przejść, otworzyć okno, zażyć świeżego powietrza.
      A teraz, jako że mam wenę, to Ci napiszę, jak to jest.
      Nazywana jest cyganem, ponieważ nasza przyjaciółka powiedziała, że w jednym swetrze wygląda jak cygan. Ponadto babcia Enmy stwierdziła, że gdy ma rozpuszczone włosy, to wygląda jak cygan, ^^
      Kujon- Nie, Enma nie uczy się dobrze xD Chociaż i tak ostatnio lepiej niż ja, a nazywam ją kujonem razem z naszymi przyjaciółkami, bo ze wszystkich sprawdzianów/kartkówek ma zawsze o jeden punkt więcej ode mnie, ponadto zgłasza się do tablicy z wszystkiego. Oczywiście, nazywanie ją kujonem to taki ŻART. Jak wszystko inne.
      Moja droga Tenone, na jakiej podstawie stwierdziłaś, że jestem daltonistką? xD Weź mi napisz, bo jestem ciekawa :D
      Nie umie pisać- tu spotykamy się z takim pojęciem jak HEJT. Oczywiście, wszystkie 'hejty' to żarty.
      Nie umie czytać- jest to związane z pewną historią o fałszywych ludziach, które przestały się zadawać z nami, bo m.in. podobno Enma nie umie czytać na polskim... czy coś... xD
      Nie ma przyjaciół- ta sama historia we wcześniejszej wypowiedzi. Długa i nie chce mi się do niej wracać ^^
      A teraz wyjaśnię pojęcie murzyn.
      Murzyn- nasza przyjaciółka, której ksywka wzięła się nie wiadomo skąd. Ale jest.
      Skąd wiesz, że jestem ruda? Jestem ciemną blondynką (nie dość że blondynką, to jeszcze ciemną xDDDD)
      Mogę i być chujowa, ale nie uważasz, że dość pochopne wnioski wysnuwasz, skoro się nie znamy? Jeżeli mnie poznasz, to ok, możesz na mnie jechać do woli. Ale mnie nie znasz, nie wiesz o mnie NIC, dlatego czekam na odpowiedź, dlaczego uważasz, że jestem chujowa ^^ Bo widzisz, ja na przykład znam Enmę od szóstego roku życia, chodziłam z nią do podstawówki, gimnazjum, znam ją mniej więcej na tyle, żeby móc z niej POŻARTOWAĆ, co robię cały czas, i ona tak samo robi na moim blogu. I w prawdziwym życiu.
      Coś jeszcze?
      ^^
      Ja też pozdrawiam :*
      PS: Nawiasem mówiąc, perfumy, które obecnie używam dostałam od Enmy na mikołajki. Może nie perfumy, ale mgiełka. Bardzo ładny zapach, truskawkowy. Trochę mdły, ale bardzo go lubię.

      Usuń
    5. lolxD
      Nie ma to jak jechac się pod komentarzem xD

      Usuń
    6. padłaś ze śmiechu? Milo, lubie rozwalać ludzi :)

      Usuń
    7. Ja Ci tylko wyjaśniam poszczególne rzeczy. Pojechać to ja dopiero mogę, ale jechanie na ludzi, których nie znam nie jest moim zwyczajem.

      Usuń
    8. Huhuhuhu, jakie hejty! <333
      Ale tu się wstawię za Kirei, bo te owe 'hejty' są wyrazem miłości rosnącej wokół nas ;3

      Usuń
    9. Jednak nasza Kirei ma trochę.. jak to powiedzieć.. kultury osobistej ;)

      Usuń
    10. "Hejty" taak? Xd
      Przecież to od razu widać, że one nie są na serio. Ludzie, w jakim świecie wy zyjecie ._.
      Gdzie jest moje szambo? Czemu nikogo tam nie wrzucilas? -,- smutno mi trochę ;c
      Yuuki pokłócił się z moim mężem o swoją chorobę naturalnie, prawda?
      Rina, może my też zaczniemy sobie tak "hejtowac" i poczekamy na rezultaty? Xd
      Rozdział umilil mi nudną lekcję anglika, także ją na nią nie narzekam xd
      Trzymaj się ;p

      Usuń
  3. Rozdział bardzo dobry, pomimo tego, że krótki. xD
    TOBI TO DOBRY CHŁOPIEC. <3 Nie chciał, żeby pandzie było zimno... xD *_*
    Ogółem uśmiałam się jak zawsze, ciekawi mnie również dlaczego Yuki pokłóciła się z Itachim. ;>
    Końcówka mnie rozjebała. To było słodkie. ;_________________;
    Nie ma to jak wyjebać zmieszany eukaliptus z nutellą na podłogę. xd
    Jak to nie umiemy ci pomóc? :c Przecież miałaś tyle błyskotliwych pomysłów do wyboru, a żadnego nie wykorzystałaś. ;c
    Kolejny rozdział mam nadzieję, że będzie dłuższy. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i zapomniałam dodać, że świetna dobranocka. :)

      Usuń
  4. Awwwww *u* Tobi jako opiekun! I to pandy^^ Wiesz.. Ogólnie bylo zajebiście, tylko krótko, lol :c No, ale to nie zmienia faktu, że po prostu uwielbiam ten blog *u*

    PS: Nie dziwię ci się, droga Enmo, że nie znosisz Kirei. Nawet porządnie zhejtować czegoś nie umie -,-.

    Pozdrawiam i do następnego^^

    Tenone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam tą notkę lubię. Mało Zakurwy a dużo DeixYuuki, czyli dla mnie jak najbardziej ok ^.^


    Pozdrawia anonimowy fan~

    OdpowiedzUsuń
  6. Loool pokurwione te momenty z pandą xD Chciałabym to zobaczyć na żywo... Tak coś ostatnio nikt nie ma weny zauważyłam...
    No cóż, jak spotkam, to kopnę w dupę, żeby wróciła. W każdym razie, czekam na next i... Kiedy zabijesz Momochi? ^3^

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu Tobi jest tak pierdolnięty? XDD Jak można pandę karmić nutellą? XD Nie leci do Ciebie hejt! Nie no żartuję ;3 jedyny mały hejcik leci dla Ciebie z powodu takiego, iż notka za krótka -.- Ale tak to fajnie Ci wyszło :D Itachi i Yuuki? Niech zgadnę, o blondasa albo o pandę ;3 Albo, albo, a nie wiem -.- Nie martw się też nie mam weny ;o! I też nie lubię murzynów ^^ Czekam na następny rozdział i tak jak Tsuki chcę wiedzieć kiedy zabijesz tą sukę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebiste ;p szkoda tylko ze taki irotki ten rozdzial ;c pandy mnie wprost rozjebaly xD ate wasze klotnie to mnie kurwa tak rozsmieszyly ze az pierdze ;p nie ma co ;) wiecej deixyuuki <3 mniej zakurwy bo mnie ta wkurwila ze nikt rawde ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Notka przykrótka, ale wybaczam Ci bo sama mam mało weny :D Z trudem tworzę kolejną notkę... Mimo wszystko fajnie się czytało te wybryki Tobiasza :D Dobranocka genialna^^
    Ja uwielbiam czytać komentarze Enmy i Kirei na ich blogach :D Zawsze poprawiają mi nastrój i rozbraja mnie ich dystans do siebie i to jak potrafią się pojechać, jednocześnie się z tego śmiać i nadal się lubić :D Nie wiem, ale od razu zauważyłam, że są dobrymi kumpelami o ile nie przyjaciółkami :) Nie trzeba wiele, by się tego domyślić. Dobrze mieć taką bratnią duszę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nie jest moją przyjaciółką, ile razy mam to powtarzać? ;______;

      Usuń
    2. Enmo, zdania zaczynamy od dużej litery! Popraw się!

      Alice...
      Nie mów takich rzeczy :< Proszę.

      Usuń
    3. SPIERDALAJ.

      mój blog więc mogę sobie pisać z malej.

      Usuń
    4. Nabijam ci komentarze więc zamknij ryj i słuchaj co mówię.
      Tak, mam genialne argumenty.

      Usuń
    5. i tak masz spierdalać....

      Usuń
    6. Idź się uczyć, bo ciekawe kto jutro do tablicy pójdzie z matmy.

      Usuń
    7. Chciałam być miła, a Wy mnie besztacie ;( Ja tak uważam, bo ładnie wyglądają Wasze wypowiedzi ^^

      Usuń
  10. Tobi opiekunka. Chce to zobaczyć na żywo. :D
    Powiem szczerze, jeśli nie te momenty z Tobim to nie było aż tak ciekawie jak zawsze. Ale jak zawsze uwielbiam twojego bloga i czekam na next. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lohohohoh. Pandy są zajebiste i za pandę masz już +10 xD
    Sama nie wiem o co im poszło, oświeć nas w następnym rozdziale. Tobi w slipkach ;____; Hell no!

    OdpowiedzUsuń
  12. pierdolę cenzurę. wszystko przez babę od chemii, kisiel, szarlotkę, wszystkich wkurwiających chłopaków i cyganów których mam w dupie T_T
    wylała na niego wrzątek? świetny tekst na podryw! na pewno go wypróbuję i już nawet dokładnie wiem na kogo. ej wiesz może, skąd wziąć gorącą kawę w szkole jak nauczyciel nie chce ci zrobić a automatu nie ma? : (
    a to nie koale wpierdalają eukaliptus? a pandy babus? z resztą nie ważne nie przepadam za geografią i biologią. na jakim przedmiocie uczy się o zwierzątkach? dobra to też nie ważne i tak mnie to gówno obchodzi bo pierdolę to edukowanie się z tych zjebanych przedmiotów ;_;
    notka świetna jak już sam tytuł zobaczyłam zabrałam ochoty do przeczytania jej T_T a kąpiel w szambie to dobry pomysł, wepchnę tam jutro kogoś :tą samą osobę, którą mam zamiar oblać kawę i której dzisiaj wyjebałam bluzę przez okno: ciekawe czy zamkną mnie w psychiatryku czy dadzą jeszcze pożyć na wolności?
    no, nie ważne. notka świetna jak każda z resztą co ja się tam będę produkować, czekam na dalsze kreatywne teksty na podryw. pozdrawiam jakoś tam. nie mogłam wymyślić określenia to przez stan mojego wkurwienia umysłowego T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź głęboki oddech xD

      Czytając mojej poprzednie notki wiedziałabyś dlaczego panda Tobiego je eukaliptus. Ma to coś związek z jego kłótnią z Hidanem.

      Usuń
    2. chyba do tego wrócę gdyż ponieważ mój umysł nie zapisuje wszystkich wiadomości. dzisiaj na jakiejś tam lekcji o narkotykach dowiedziałam się że biorę coś tam żeby wszystko dobrze pamiętać a później zapominać, dlatego mam takie dobre oceny. najlepsze jest to że mam same banie XD tak w ogóle to widzę, że niezłe forum się tu zrobiło XD

      Usuń
    3. Zastrzegam sobie pomysł z szambem, hmpf.
      Żeby nie było xd

      Usuń
  13. Muahahaah xD Ostatnio nikomu wena nie dopisuje, ale po Tobie tego zbytnio nie widać ;)
    Ehhh... A ja nie mam weny na komentarze :c
    Cudowna scena z pandą... Zresztą, wszystko co wiąże się z pandami jest cudowne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Krótko fakt ale wcale nie takie złe jak uważasz.Mi się w każdym razie podobało szkoda , że to był sen:( mogło by być ciekawie (mina zboczeńca).Czekam na next notki i weny życzę.




    Czuwam, Dorsv

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale krótko ją pieprze..... Zakurwa nadal żyje ;___;. Zabij ją. Ogólnie Tobi i ta jego panda xd. Ehh krótka notka, krótki komentarz. Przywołaj do siebie ta wenę xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Uff nareszcie znalazłam czas, aby nadrabiać xD
    Boska nota, choć krótka :< Hmm gdzie ty i twoja przyjaciółka posiałyście wenę? Nie można tak krótko pisać... ale jako, że treść mi się podoba odpuszczam :P
    Hah, Deidara to ma sny :P zabawa w doktora xd hehe wbiłby w nią swoją strzykawkę xD
    Tobi jako niania dla tej pandy xD W życiu nic bym mu nie powierzyła xD Nim samym trzeba się opiekować xD
    Hehe fajne spanko mu załatwił, ale Dei to chudzielec kości by się pandzi wbijały w... gdzieś tam xD Trzeba było to przemyśleć xD Ale jak wyjechał na tą Zakuro to mnie kurwa zagiął O.O A nabiłby sobie plusików u Yuuki xD i taka jest wdzięczność ludzi xD
    Ta ostatnia scenka, wiesz koty bardzo podobnie się zachowują ;P milutkie jak się ryczy a obojętne gdy jesteśmy szczęśliwi :P
    Cóż ja tam waszą przyjaźń podziwiam :) Tyle dystansu do siebie, chyba nigdy nie zdołacie się kłócić albo będzie to wyglądać jak milutkie wyznania :P
    Czekam z niecierpliwością na next i jak nie czytałaś u mnie to zapraszam :) Pozdrawiam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krótko i słabo, mogłoby się coś w końcu zadziać, nie mam nic przeciwko takim śmiesznym rozdzialikom, ale już trochę brakuje mi porządnych akcji. Jestem ciekawa o co Yuuki pokłóciła się z Itachim hym hym hym...
    Hahaha nawet Tobi ciśnie Zakuro to mnie po prostu rozpiepszyło, poza tym końcówka - nutella z eukaliptusem, tylko taki geniusz zła jak Tobi mógł na to wpaść, biedna panda chyba długo nie pożyje XD
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, z tej strony Meaghan z Katalog-Naruto.blogspot.com . Twój blog znajduje się w naszym spisie, jednak nigdzie nie widzę na stronie odnośnika do naszego katalogu. Mam nadzieję, że jak najszybciej naprawisz to nieporozumienie. Pozdrawiam i przepraszam za kłopot,

    OdpowiedzUsuń
  19. Najgorsza ?
    Przestań wiesz ile ja się naśmiałam przy tej notce :D
    Nie no Tobi jak zawsze rozwalił system xD
    Wyobraziłam go sobie w tych slipkach i jak śpiewa kołysankę xD
    Zakuro...nienawidzę jej ...
    Deidara jest taki słodziutki do Yuki ^^
    Do następnego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na Rozdział 5.

      in-the-dark-shinobi.blogspot.com

      Pozdrawiam :
      Yuna N.

      Usuń
  20. Hej. Normalnie zrzucam na ciebie nominację do Versatile Blogger Adward. Jeżeli tego nie lubisz to z góry przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu jebłam przy wszystkich tych akcjach Tobiego z pandą xdd

    I jeszcze te zboczone fantazje Deia ;____;

    Kłótnia Yuuki i Itachiego? :O Tego się nie spodziewałam.

    Pozdrawiam i czekam na następny rozdział ;***

    OdpowiedzUsuń
  22. Melodi powracaaa! Czas nadrobić! Dobra na temat.
    Nie wiem, czemu uważasz, że ci nie wyszła, bo wyszła :D Jest po prostu śmieszna, bo Tobi xD... Na pewno nie wynajmę go na opiekunkę... jak można dać TAKĄ zmiksowaną papkę biednemu zwierzątku :c
    Nawiasem, czy tam zawiasem mówiąc to jestem ciekawa o co mogło pójść Emmmm uch x.x Czekam na dalszy rozwój wydarzeń i mam nadzieje, że trochę wyjawisz informacji, co do kłótni ;)
    PS: Wesołych świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja pierdole, bo najlepsze są komentarzowe konwersacje, które chyba pod tym rozdziałem powinny być "ciągiem dalszyn". Przeczytałam całość, jestem tak w ciule zajebista, że ja nie mogę. Jeszcze tylko milion czterystwa dwa nowe opowiadania do ogarnięcia i mogę iść spać. Generalnie nienawidze chichoczących szmat i tak dalej, dlatego ujebałabym suce łeb na wejściu jakbym była Yuuki. Łopatą [eeee, oglądałaś Krwawe Walentynki? XD], ot co! Deidara jest taki słodki <3 Ale ja kocham twojego bloga za niecodzienną narrację z uzyciem obu osób, minek, niecodziennych [a moze i w dzisiejszych czasach codziennych... xD] tekstów, które rozpierdalają mnie co chwilę dzięki czemu mam ciągle uśmiech na twarzy. Już kilka razy się zdarzyło, że któryś z twoich rozdziałów [jak je sobie probowalam wszystkie przeczytac w wolnych chwilach] po prostu poprawial mi humor <3 Dzięęęęęękuje.
    [darkxleaf.blogspot.com + u mnie nn xDDDD]

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny rozdział choć krótki ;c Ale wybaczam za treść !! *,* Heh świetny był sen Deidary, a nasz Tobi w końcu jest niańką i to bardzo dobrą! Ja mogę być podopieczną ^^ Jestem ciekawa jak by się mną zajmował ^^ Na pewno by mnie nie zabił ;p To znaczy mam taką nadzieję >.<' Kurwiuszek nie no teraz już jednak nie chcę, a może? ^^ Zobaczymy ! Czas pokaże! A i właśnie ! Jak ja uwielbiam te wasze zajebiste hejty! Mam nadzieję, że przeczytałaś tego komentarza i podziękujesz! Choć nie nie musisz wolna wola ! No i ZAJEBISTY rozdział! Zabijcie Zakurwe! Zabić! Zabić! Wyrwij jej serce i wyrzuć, spal, potnij, rozkłuj, zjedz! Cokolwiek ona już go nie potrzebuje! No to papa ;p
    PS: Zapraszam na dwa moje blogi:
    http://ayame-opowiadanie.blogspot.com
    http://kolekcja-blogow.blogspot.com/ - dopiero zaczynam go prowadzić <333 Gorąco pozdrawiam by Sama

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że i u Ciebie są problemy z tłem... Proszę, masz tu nowy link do wstawienia.
    http://img825.imageshack.us/img825/4804/tlov.png
    Instruckaj jest na forum, a w razie problemów, pisz na gg lub mejla.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tobi rozjebał system xD co prawda wcześniej czytałam rozdział, ale nie napisałam komenta więc to nadrabiam. Choć nie mam za bardzo co pisać xd jak zwykle zajebiście no coż można dodać? Czekam na next ;***
    PS u mnie nocia specjalna mam nadzieje ze jakos mi wyszla xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj moja kochana koleżanko / współmałżonko naszego cudownego męża Mensia <3
    'Jakiś głupi kooń, rani się kopyteem w skroń' ahahahahahhhhhhhhahh normalnie się posikałam, weź xD
    Dalej twierdze, że panda powinna mieć jakieś imię i cudownie brzmi panda Anayanna. Proszę przemyśl tą ofertę xD
    Hmmm Yuuki pokłóciła się z Itachim o chorobę myślę.
    A Deidara ma mokre sny o Yuuki! xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! This blog looks juѕt lіke my olԁ one!

    It's on a totally different subject but it has pretty much the same page layout and design. Wonderful choice of colors!

    Look into my web site: ustroń pensjonat

    OdpowiedzUsuń
  29. Tobi jest najlepszy ^^
    HinataKicałka

    OdpowiedzUsuń