4 gru 2014

NOWE OPOWIADANIE!

    Serdecznie zapraszam na mój blog, również o tematyce Narutowskiej! :D
http://cursed-forever-motorcycle-club.blogspot.com/

Świat przestępstw, ostrej jazdy, konfliktów i... miłości?
Enma jest córką znanego złodzieja, przywódcy gangu motocyklowego i seryjnego mordercy. Wychowywana w środowisku motocyklistów stała się jedną z nich.
Seks, alkohol, wyścigi i miłość ojca to wszystko czego pragnie.
Co się stanie, gdy pozna ułożonego, bogatego biznesmena o nazwisku Uchiha?

5 komentarzy:

  1. * szatański, psychopatyczny, sadystyczny śmiech *
    Warto, kuwa, było czekać ~~~ <3
    Pozdrawiam, weny i czasu ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowww
    Doczekałam się O_o
    Nareszcie nowe opowiadanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. < biega po pokoju jak wariatka > jej !! będzie nowe fajne opowiadanie ^^ Lecę je czytać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, kiedy jakieś nowości? Będzieszz jeszcze pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, z ciekawości i sentymentu zerknęłam na to opowiadanie i aż szok, że po tylu latach znalazłam komentarz z 2020 roku XD
      A ten moment przeniosłam się na platformę wattpad, ale zajęłam się tematyką potterowską, może stworze coś jeszcze z Naruto. Kto wie ;)
      Zapraszam!
      https://www.wattpad.com/story/250712110-pani-%C5%BCycia-i-%C5%9Bmierci-draco-malfoy

      Usuń